تیم بازاریابان ایرانیان زمین شهرستان شهرضا

وبلاگ اطلاع رسانی فعالیت تیم بیز شهرضا

وبلاگ اطلاع رسانی فعالیت تیم بیز شهرضا



شرکت بازاریابان ایرانیان زمین که به اختصار ©BIZ نامیده می شود، با هدف اعتلای فرهنگ بازاریابی شبکه ای در ایران پا به عرصه وجود گذاشته و تمام تلاش و کوشش خود را در اجرای این امر مهم انجام خواهد داد. صنعت بازاریابی شبکه ای که بعد از گذشت بیش از یک دهه در کشور ما بعد از بومی سازی توانست جایگاه قانونی خود را پیدا کند، اکنون به عنوان یکی از قدرتمند ترین روش های فروش در ایران شناخته می شود که می تواند در آینده ای نزدیک الگوی فروش بسیاری از شرکت ها گردد ، در این راستا می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به بیکاری در نسل جوان را برطرف نموده و اشتغالزایی انجام دهد. شرکت ©BIZاز طرح بازاریابی پیشرفته ای بهره برده که این طرح یکی از استاندارد ترین و بهترین روش های فروش در صنعت بازاریابی شبکه ای می باشد و در آن تمام استانداردها و معیارهای مورد ارزیابی توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت و نهادهای ذیربط که در صنعت بازاریابی شبکه ای در ایران وجود دارد، مورد عمل قرار گرفته است ، شرکت ©BIZ به صورت مستقیم زیر نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت صنعت ، معدن و تجارت فعالیت می نماید.
فعالیت شرکت ©BIZ معرفی و ارایه کالاها و خدمات معتبر در سبد فروش شرکت توسط بازاریابان و اعضای خود در قالب یک طرح درآمدزایی چند سطحی به مشتریان و مصرف کنندگان خود در سرتاسر ایران عزیز می باشد.
خاص بودن و بی همتا بودن محصولات شرکت به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی مورد استفاده در تولید و نوع خدمت رسانی آن که بصورت اختصاصی در اختیار شرکت قرار گرفته و عدم قابلیت کپی برداری از آنها که تحت قوانین کپی رایت بین المللی قرار دارد و همچنین ساختار درآمدزایی منحصر بفرد©BIZ این امکان را برای هر فردی ایجاد میکند تا به کسب درآمد سالم از طریق بازاریابی این محصولات بپردازد.
اُلویت اول مردم در جوامع صنعتی امروز، بهداشت و سلامتی جسم و روان بوده و هرچه تکنولوژی پیشرفت کند مضرات و آلودگیهای ناشی از آن بیشتر شده و این نیاز بیشتر احساس می شود، ما تلاش خود را خواهیم نمودتا سهم ما از بازار هدف با رشد روز افزونی روبرو گردد و بتوانیم سهم قابل توجهی از بازاریابی شبکه ای در ایران را در اختیار بگیریم.

گره کار بازاریابی شبکه ای


گره کار بازاریابی شبکه ای

کسب و کار بازاریابی شبکه ای عالی به نظر می آید و همین طور هم هست؛ اما گرهی در این کار وجود دارد که بیشتر مردم به شما نمی گویند و آن این است: «باید این واقعیت را پذیرفت که افراد ساده اندیش اعتبار اجتماعی چندانی برای این روش کسب و کار قائل نیستند.»

یعنی زمانی که مردم هنوز در حال و هوای دوران قدیم زندگی و رفتار می کنند مفهوم تلاش های شما را در نخواهند یافت و فعالیت شما در بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) به نظرشان کاری احمقانه است.

باید با آغوش باز این واقعیت را بپذیرید که افراد ناآگاه احترام اجتماعی اندکی برای شما قائل اند. آینده از دید شما روشن تر است و شما هستید که هوشمندانه عمل می کنید و برای زندگی بهتر قدم پیش می نهید.

افق اندیشه مردم بسیار کوتاه تر از شماست، نه فقط به این دلیل که در ساز و کار های گذشته در جا زده اند. اینک ببینیم آیا می توانیم موضوع را بهتر توضیح دهیم، چون اگر بخواهید حرفه ی بازاریابی شبکه ای را برگزینید، دانستن راه و رسم آن مهم است.

بیشتر افراد یا در یک شرکت بازاریابی شبکه ای کار می کنند یا با یکی از اعضای آن ها ارتباط دارند. سرانجام، کسانی که این شغل را برمی گزینند چنین طرز فکری خواهند داشت. من پنج شش نفر را می شناسم که تصمیم به این کار دارند. خواهرم که خیلی عالی است و دوستم عاشق این جور کارها است. در ضمن کسی را هم میشناسم که فوق العاده است! بسیار خوب، پس من هم هستم...!

در واقع آن ها نمی خواهند شغلی انتخاب کنند، فقط امیدوارند بخت یارشان باشد چند نفری را ثبت نام کنند تا هزینه های شروع کارشان تأمین شود؛ سپس بنشینید و منتظر بمانند تا سیل پول به سویشان سرازیر شود. وسوسه ی پولدار شدن از راه تلاش دیگران عاملی قوی است؛ اما اغلب نشانه کج فهمی است.

در حقیقت این افراد کسب و کاری واقعی راه نینداخته اند،بلکه صرفاً شانس خود را محک می زنند. در نهایت نیز موفق نمی شوند و با اطمینان می گویند: «ببینید ما در این کسب و کار تجربه داریم، فایده ای ندارد، پولتان را هدر ندهید.»

پس بدانید که اگر این حرفه را انتخاب کرده اید، با چنین برخورد هایی مواجه خواهید شد.

«این برداشت افراد نا آگاهی است که به خیال خود از پس این کار به درستی برآمده اند؛ اما نتیجه بخش نبوده است. اگر فکر می کنید نمی توانید از پس مدیریت اینگونه اشخاص برآیید پس بازاریابی شبکه ای کار شما نیست؛ اما اگر با چشم باز این مشکلات را می پذیرید، همه چیز در اختیار شماست.

کسانی که اینگونه نا ملایمات را با آغوش باز بپذیرند، درآمدی کلان نصیبشان خواهد شد.شرکت ها به کسانی که بتوانند به این افراد نا آگاه کمک کنند و به آن ها آموزش دهند و گروهی هم فکر بسازند، کمک مالی نامحدودی خواهند کرد.

برخی مردم دوست دارند بگویند: «برداشت ما واقعیت دارد.» من از این طرز فکر بیزارم. رهبران بزرگ دنیا نیز قرن هاست که این نگرش را مردود می شمارند. نلسون ماندلا، یا مارتین لوترکینگ یا استیو جابز نیز اگر امروز زنده بودند همین نظر را داشتند.

رهبران بزرگ دنیا گفته اند:«واقعیت، واقعیت دارد.» و من هر کاری می کنم تا مردم مفهوم این سخن را دریابند.

حقیقت این است که بازاریابی شبکه ای شغلی عالی و بی کم و کاست نیست.

صرفاً روشی بهتر است، و واقعیت همین است.

 

منبع: کتاب موفقیت در بازاریابی شبکه ای
اریک ووری

نظر خود را اضافه کنید.

  • احسان مجاهدی

نظرات  (۱)

لنت به شهریار کاظمی لعنت به نتورک لعنت به بیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی