تیم بازاریابان ایرانیان زمین شهرستان شهرضا

وبلاگ اطلاع رسانی فعالیت تیم بیز شهرضا

وبلاگ اطلاع رسانی فعالیت تیم بیز شهرضا



شرکت بازاریابان ایرانیان زمین که به اختصار ©BIZ نامیده می شود، با هدف اعتلای فرهنگ بازاریابی شبکه ای در ایران پا به عرصه وجود گذاشته و تمام تلاش و کوشش خود را در اجرای این امر مهم انجام خواهد داد. صنعت بازاریابی شبکه ای که بعد از گذشت بیش از یک دهه در کشور ما بعد از بومی سازی توانست جایگاه قانونی خود را پیدا کند، اکنون به عنوان یکی از قدرتمند ترین روش های فروش در ایران شناخته می شود که می تواند در آینده ای نزدیک الگوی فروش بسیاری از شرکت ها گردد ، در این راستا می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به بیکاری در نسل جوان را برطرف نموده و اشتغالزایی انجام دهد. شرکت ©BIZاز طرح بازاریابی پیشرفته ای بهره برده که این طرح یکی از استاندارد ترین و بهترین روش های فروش در صنعت بازاریابی شبکه ای می باشد و در آن تمام استانداردها و معیارهای مورد ارزیابی توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت و نهادهای ذیربط که در صنعت بازاریابی شبکه ای در ایران وجود دارد، مورد عمل قرار گرفته است ، شرکت ©BIZ به صورت مستقیم زیر نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت صنعت ، معدن و تجارت فعالیت می نماید.
فعالیت شرکت ©BIZ معرفی و ارایه کالاها و خدمات معتبر در سبد فروش شرکت توسط بازاریابان و اعضای خود در قالب یک طرح درآمدزایی چند سطحی به مشتریان و مصرف کنندگان خود در سرتاسر ایران عزیز می باشد.
خاص بودن و بی همتا بودن محصولات شرکت به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی مورد استفاده در تولید و نوع خدمت رسانی آن که بصورت اختصاصی در اختیار شرکت قرار گرفته و عدم قابلیت کپی برداری از آنها که تحت قوانین کپی رایت بین المللی قرار دارد و همچنین ساختار درآمدزایی منحصر بفرد©BIZ این امکان را برای هر فردی ایجاد میکند تا به کسب درآمد سالم از طریق بازاریابی این محصولات بپردازد.
اُلویت اول مردم در جوامع صنعتی امروز، بهداشت و سلامتی جسم و روان بوده و هرچه تکنولوژی پیشرفت کند مضرات و آلودگیهای ناشی از آن بیشتر شده و این نیاز بیشتر احساس می شود، ما تلاش خود را خواهیم نمودتا سهم ما از بازار هدف با رشد روز افزونی روبرو گردد و بتوانیم سهم قابل توجهی از بازاریابی شبکه ای در ایران را در اختیار بگیریم.

شرعی بودن بازاریابی شبکه ای


sharie-network-marketing-or-mlm

بعد از  اینکه بازاریابی شبکه ای در تاریخ ۸۸/۰۹/۱۸ دستورالعملش صادر گردید و در نشریات نا آگاه اعلام شد که هرمی ها مجوز گرفتند . خیل بی شماری از علاقمندان به این حرفه منتظر اعلام جزییات شدن که این انتظار تا صدور اولین مجوز در تاریخ ۶ شهریور ۹۰ طول کشید . از آن تاریخ فعالان بازاریابی شبکه ای شروع به گسترش کار خود نمودن و تا کنون ۱۲ تا شرکت نیز موفق به اخذ مجوز بازاریابی شبکه یا شدند .

یکی از مسائلی که همواره بازاریابان شبکه ای با آن رو به رو بودن شرعی بودن بازاریابی شبکه ای است که وقتی کسانیکه تازه پرزنت می شدن به علما مراجعه می کردند و به خاطر عدم داشتن اطلاعات کافی سوالات نا مناسب می پرسیدن که مجتهد مربوطه به اشکال افتاده و رای بر حرام بودن آن اعلام می کرد ، این رویه ادامه دار شد تا اینکه برخی از کسانیکه که نسبت به این حرفه اطلاعات مکفی داشتند با طرح سوالات مناسب توانستند از مجتهدین رای بر حلال بودن درامد ناشی از بازاریابی شبکه ای را گرفته که همان حکم بر شرعی بودن بازاریابی شبکه ای یا همان شرعی بودن نتورک مارکتینگ است .

قبل از اینکه ادامه دهم اول با خودتان صادق باشید که وقتی تو یک دولت اسلامی مجوز و پروانه کسبی صادر می شود یقین بدانید اول از لحاظ شرعی بودن مورد بررسی قرار می گیرد . شما هیچ وقت فعالیتی مشاهده نکردید که انجام شود و بعدا حرام اعلام شود بلکه در این مورد هم هر کسی با زاویه نگاهی پیش علما دین رفته و با سوالات غلط آنها را دچار اشتباه کردند ، سوالاتی نظیر :

جدیدا شرکت های هرمی مجوز گرفتند به نظر شما درامد از این شرکتها حلال است یا حرام ؟

خود سوال مشکل دارد ، کجا شرکت هرمی مجوز گزفته ؟ مگه تا حالا کلاهبرداری مجوز گرفته ؟

یا سوال :  می خواستم نظر مراجع رو درباره بازاریابی شبکه ای هرمی قانونی بدونم .

لطفا به این نکته توجه کنید که بازاریابی شبکه ای هرمی قانونی با فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای هرمی کاملا متفات است .
با تشکر

خودتان این سوالات رو و یا نظیر این مورد را بخوانید لفظ هرمی یعنی کار کلاهبرداری که یکی از مواردی است که مجتعهد را به اشتباه می اندازد .

در ابتدا بدانیم کسب مال حلال چیست :

بنا به فرموده مولا امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام)، در مورد تجارت و کسب حلال که ابتدا راه شرعی کسب را باید یاد گرفت سپس شروع به کسب و کار کرد: { الفِقه ثُمَّ المَتجَر }؛

بخش اول:

در احکام معاملات حلال، به معامله ای برمیخوریم بنام معامله سَلَف که در این نوع معامله، مشتری ابتدا پول جنس را می پردازد تا بعد از مدتی جنس را تحویل بگیرد و فروشنده هم متعهد می شود طبق قرارداد، جنس را در موقع مقرر تحویل دهد. همانطور که در رساله توضیح المسائل مراجع تقلید هم آمده است:

معامله سلف آن است که مشترى پول را بدهد که بعد از مدتى جنس را تحویل بگیرد و اگر بگوید این پول را مى دهم که مثلا بعد از شش ماه فلان جنس را بگیرم و فرشنده بگوید قبول کردم، و یا فروشنده پول را بگیرد و بگوید فلان جنس را فروختم که بعد از شش ماه تحویل بدهم معامله صحیح است.

مثل خرید محصولات از سایت شرکت بازاریابی شبکه ای  که بعد از ثبت نام، انجام می پذیرد و شرکت نیز ظرف ۳ الی ۱۳ روز (بستگی به سواد و شعور مدیریت در انجام کار دارد) محصول خریداری شده را به ادرسی که درج کردید می رساند  یا شما به صورت رایگاه از شعبات این شرکت ها دریافت می کنید

بنابراین طبق این معامله (معامله سَلَف)، خریداری از شرکت بازاریابی شبکه ای صحیح بوده و هیچ اشکالی در این نوع خریداری وجود ندارد.

بخش دوم:

بار دیگر اگر به احکام معاملات حلال نگاهی کنیم می بینیم یکی دیگر از معاملات، معامله جُعاله نام دارد. چنانچه در رساله توضیح المسائل مراجع تقلید آمده است:

جُعاله آن است که انسان قرار بگذارد در مقابل کارى که براى او انجام مى دهند مال معینى بدهد، مثلا بگوید هر کس گمشده مرا پیدا کند، ده تومان به او مى دهم، و به کسى که این قرار را مى گذارد جاعل، و به کسى که کار را انجام مى دهد عامل مى گویند، و فرق بین جعاله و اینکه کسى را براى کارى اجیر کنند، این است که در اجاره بعد از خواندن صیغه، اجیر باید عمل را انجام دهد و کسى هم که او را اجیر کرده اجرت را به او بدهکار مى شود. ولى در جعاله عامل مى تواند مشغول عمل نشود و تا عمل را انجام ندهد، جاعل بدهکار نمى شود.

مثل شرکت های بازاریابی شبکه ای  که حین عقد قرارداد آمده است که هر کس نماینده شرکت شود (بازاریاب) به مقدار بازاریابی اش پورسانت می گیرد و همچنین در قبال مجموعه و سازمانی که پرورش می دهد پورسانت و پاداشهای شرکت، شامل حالش خواهد شد.

در همین رابطه برای تسهیل در کار شما خواننده گرامی تصمیم گرفتم چند رای بر حلال و شرعی بودن بازاریابی شبکه ای را بیاورم تا بتوانید به کسانی که از شما در مورد شرعی بودن نتورک مارکتینگ سوال می کنند نشان دهید :

 

 

sharie network marketing1

همین چند روز پیش هم در خبرگزاری ایرنا در مورد شرعی بودن بازاریابی شبکه ای با آیت الله سید موسی شبیری زنجانی  در این خصوص مصاحبه ای صورت گرفت که متن آن بدین شرح می باشد :

در این سوال آمده است: کسب درآمد از طریق بازاریابی شبکه ای چه حکمی دارد؟ آیا پورسانتی که گرفته می شود، حلال است؟
آیت الله شبیری زنجانی پاسخ داده است: اگر در بازاریابی شبکه ای سود در مقابل معرفی مشتری و خریدار واقعی و یا بازاریاب دیگر داده شود، اشکال شرعی ندارد، البته چنین فعالیتهایی بنا بر احتیاط نباید بر خلاف قانون باشد؛ اخذ پورسانت برای کار حلال اگر خلاف مقررات نباشد، اشکال ندارد.

لینک خبر در سایت ایرنا که سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی است نیز در لینک زیر می باشد :

http://www.irna.ir/fa/News/81668063

 

sharie networm marketing4

 

 منبع :http://miladhabibollahi.com/being-a-network-marketing-legal.aspx/

  • احسان مجاهدی

نظرات  (۳)

کار در نتورک به فتوای اکثر مراجع تقلید حرومه و عکسای بالا دروغه. میتونید مثل من بهشون زنگ بزنید و بپرسید.
داوری 09137395016
شایعه پراکنی عادتمون شده،
دوست عزیز مرد مومن بخدا چیزی نگی کسی چیزی در موردت نمیگه.
یذره تامل لطفا.
از 25 سال پیش تا حالا شرکت هایی که بصورت هرمی کار می کردند غیر قانونی بودند و مراجع حرام اعلام کردند ، دولت هم کلی هم ضرر کرد آخرشم در شرکت ها رو بست یه عده ای پورسانت بالا می گیرند و پایینی ها دوندگی می کنند برای بالایی ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی